En passande rubrik, kanske ?

En mer galen lördag/söndag som jag hade nu i
helgen tror jag aldrig att någon har upplevt!
Orkar inte återberätta i detalj, men kan kortfatta;

* Avslut-fest med Revyfolket
* En sväng förbi Marcus för att säga hej
* Hem och kika film och käka chirre m. dirre med lillebror
* Sitta vid datan
* Planera att gå och sova
* Blir kvar vid datan till fyra
* Cyklar till stan tjugo över fyra för att träffa på
syster när hon är på efterfest med dryg-niklas!
* Chillar där, kikar oth osv.
* Går till Willys klockan halv 9
* Går från Willys till mc donalds för att
vänta på att Max ska öppna, tog en mc toast
* Gå till Max 20 min innan det öppnar för att undvika
att somna i de underbart sköna sätena på mc donalds.
* Stå ute i - 325435456 grader till prick för personalen är dryg
* Käka max
* Näst intill somna på max
* Väntar på bussen, men får inte kliva på för det
fanns tydligen "inte plats" för min cykel
* Skjutsar syster på ishal snö för att komma hem så
fort som möjligt i det iskalla vädret
* Hemma 12 och trilla rakt i sängen

Ja, och då var detta bara kortfattat ;) haha.

Vardagen är igång igen och idag är första dagen då jag inte längre
får/ska äta godis i veckorna (vardagarna), eller andra sötsaker.
Visst får jag gå och ta en fika någon gång ibland, men inte helt
random gå och köpa någonting gott för att jag är sötsugen.
Nu jävlar börjar allvaret. Träääning träning träning!


Kommentarer
Postat av: elisabeth

mitt allvar ska också börja i veckan :D men.. det sa jag förra veckan också! :(

2010-02-01 @ 21:21:27
URL: http://aelisa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

23 , 2a 3a

2010-02-02 @ 22:25:29
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback