Ett gott skratt förlänger livet, sägs det.

Haahahahahahahahaha !!
Skrattar lika mycket varje gång.  Kolla in Maja (höger) 00. 37 !!



Detta vackra videoklipp är ifrån förra veckans idrottslektion då vi hade skridskor.
Vilket du nog fattat redan med tanke på hjälmarna och isrinken vi är i ^^'

Har bara varit i skolan idag, kikat Alla vi barn i bullerbyn från Youtube med
lillebror x') hahah! Så jävla bra ju! Sen tränat dubbelpass streetdance 19-21.





För de som inte vet, köpte jag även ett par nya skor från Dinsko igår!
Sjukt snygga, underbart! Mer än tur hade jag också må jag säga.
Var in där för fyra dagar sedan och provade skorna, men köpde dem aldrig.
Var osäker, om jag hade pengar. Sen var jag in igen igår, när jag bestämt
att jag ville ha dem, iaf lägga undan dem, så var sko-fanskapen borta!
Frågar butiks-tjejen om dem finns kvar, och! Endast ett par 38 & 41 fanns kvar!
38 var den storleken jag skulle ha, har inte 41 på fötter ;)  tur eller vad!?
Så, köpte dem, och är nu hur jävla nöjd somhellst och skiter i om jag har ont om pengar.

Kommentarer
Postat av: nadja

dom är snygga dom där!

2010-02-03 @ 20:51:19
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback