Luften är fri, luften är fri.

Okejokej. Efter spydig kommentar från min vän
   Maja Lundgren,
så vill jag göra ett litet erkännade.
Det var hon som talade om för mig att det heter
fet-tisdagen och inte fettisdagen.    So, happy? :)

'Den där Maja', jag, Nanna och en viss Maria,
ska nämligen till Fjärran Höjder idag och bada!
Friluftsdag med skolan och K-berget sket sig..
Så, då tar man sig en tripp förbi det lilla sketna
bad vi har här i Gävle för att bada omkring i en
massa kissvatten och klor som gör så att huden
blir totalt snustorr och håret likaså.
Men vadå, det är ju friluftsdag? :D

Kommentarer
Postat av: mARIA

Du är ju sämst. Det var ju jag som sa det. Och skrev det. hahaha

2010-02-17 @ 15:20:21
Postat av: Maja

Jag?!!

2010-02-18 @ 12:12:45
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback