A peace of my heart

Fan va konstigt det kommer kännas på fredag, när jag
inser att vi inte ska tillbaka till Folkets Hus igen för att
ha ytligare en föreställning med Revyn Bomhus Nästas.
Satans
vilket härligt gäng det är jag/vi har jobbat med,
varenda jävel är såå trevlig och helt unik, underbara!

Det kändes iaf inte så jäkla bra när vi väl stod på scenen,
man var lite smågrinig osv när man gick ner mot lougen.
Småfel hit och dit, som man antog att alla lade märke till.
Men! Anna, mina kära syster som var och kikade med min
vän Elisabeth idag
, filmade alla 3 danser som vi är med i.
OCH, där såg det faktiskt jäkligt bra ut. Nöjd i efterhand! :D

Nu väntas myskväll med Gabriel, och kanske en bit mat?
[email protected] (internt, men hungrig är jag..!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback