Falun idag, Falun imorgon, Falun på tisdag.

Städade hela lägenheten igen igår, skura m. trasa, daMsög med min
daMsugare, skrubbade grundligt osv. Nu är det tamefan skinande rent, överallt!
Gick hem till Nanna & Bella vid 8-9 tiden för en till filmkväll/natt.
Maria var självklart med igen, och Marcus tillkom som ett litet plus i kanten.
Nannas hund är cp (galen!), I love you, man är en fett bra film
och jag måste, måste försöka vända tillbaka dygnet snart.

Tror faktiskt att ett ganska bra tillfälle är idag, då jag för tillfället
befinner mig hemma hos min moster i Falun med mormor & syster.
Vi ska hjälpa henne att inventera på Plantagen imorgon och på tisdag,
gud va snäll systerdotter jag är, helt super-perfekt! eller? ;D haha.
Blir nog inget 6 imorgon bitti nu iaf, somnar nog tidigt, är TRÖTT.



Detta är min moster, hon är söööt! :)
Och snäll, och fin, och snäll, och vacker, och snäll.
Sa jag föresten att min moster är jätte snäll?

Blev pizza idag, fett gott. Kom på nu att det var/blev det enda
jag ätit på hela dagen! WTF?! ;o.. Inte konstigt att jag var hungrig.

Fett wierd inlägg, så det är nog bäst att jag slutar nu.  Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback