Gårdagen.

Uppvisningen med klassen gick faktiskt väldigt bra!
Dock har jag nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv, saatans.
Jag dansade i stort sett varannan dans, och alla danser
som var emellan mina var inte alltid så långa, så att säga.
Men, jag hann och det blev jävligt bra ändå.

Gick och köpte tomatsoppa, bröd, philadelphia och en citron
med mamma, för att sedan gå hem och våldgästa Nanna
och äta lunch där. (Citronen var till Nanna ;D) haha.

Klockan 1800 var det dags för dans, igen.
Commercial jazz först en timme,
sen contemporary jazz direkt efter.
Var jäätte roligt och jag tror att jag ska gå
kvar på båda kurserna. Dock vill jag ju
gå street avancerad på tisdagar också,
men blir kanske lite mycket med typ 4000+
per halvår för pappa att betala på dansen. :/..

Vi får se hur det löser sig.

Avatar med Nanna Marcus Frida
Syster Matilda och Ellinor kl.21.00.
JÄVLAR VA BRA DEN VAR!
Vill se den igen, måste se den igen, ska se den igen! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag hatar att jag aldrig får se nått =(

2010-01-18 @ 14:58:34
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback