Hemma hemma hemma.

Låg och läste i sängen brevid anna, som glodde på Polarexpressen x),
när vi var hemma igen från Falun, tågresan och den korta men
iskalla vandringen från tågstation hem till portdörren.
Fan det är bitande kallt ute nu! Och min hud håller på att torka sönder..
Blir alltid så om vintern, SKITblek och snustorr.. Fiint..
Blev iaf klar med Eclipse/ljudet av ditt hjärta för andra gången,
så jävla bra bok. Kommer förmodligen läsa om dem igen
när jag påbörjat och slutfört den fjärde för även där andra gången.

Drog mig mot Marcus efter att ha pulat i mig lite glass istället för middag
för att slå igång en bra film att chilla till. Blev P2 som vi länge, men
inte allt för länge, tjatat om att se. Eller mja, jag har tjatat.. ;D
Nanna, Maria & Bullen dök också upp som film-sällskap och
för att vara allmänt sociala. Kikade även på Awake, fett bra film!
Se den, hör den, tolka den, känn den, .. osv?

Drog på mig mina 6 tröjor igen, strumpbyxor, strumpor, sockor, jeans
och min halsduk igen när det var dags att gå. (Jo, jag hade kläder på mig
hemma hos Marcus också, men var tvungen att förklara hur jävla mycket
jag hade på mig utomhus!)
Som sagt, bitande kallt ute. Mössan placerades
även fint på huvudet och dubbla vantar på händerna.
Frös faktiskt helt uppriktigt inte på vägen hem till Nanna. Eller jo, lögn,
jag frös lite om benen, inte tillräckligt många lager där ;)
Får jobba på det tills nästa gång. Men okej, onödigt babbel igen.
Ska återgå till verkligheten, och kanske en macka till? är liite hungrig fortfarande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback