Det finns För många snygga killar.

En helg är inte en riktig helg utan chirre, dirre och godis.
Jävlarns tur då att jag hade alla tre ikväll.
+ glass också!

Nanna däckade på soffan,
som vanligt på helger.
Hon vägrar vara först med att gå och lägga sig. Tönt.
Maria gick och lade sig nyss,
och Nanna följde på.
Då blir det jag som får sova brevid Bella ikväll och
vakna klockan 08.13 av att solen strålar en rakt i
ansiktet.. Inte nog med det så svettas man ihjäl, typ.


Jag nös precis över hela dataskärmen. Mysigt.
Allt är Majas konstant jamande katts fel..


Kommentarer
Postat av: Maja

Skyll på min katt du bara. visst. gör det.

2010-03-17 @ 22:38:04
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback