Earth hour 2010.

Ligger just nu och slöar i soffan framför 2 1/2 men.
Om cirka en timme kommer jag vara på väg till
bussen för att åka mot andersberg och min lillebror.

Det blir till att köra på samma race som förra året.
Ja, jag snackar alltså om Earth hour!
Förra året var jag och min lillebror Anton hemma hos
mamma och släckte ner i hela lägenheten. Vi tände en massa
stearinljus i varenda rum för att framförallt kunna se någonting,
mysigt stämning men även för att jag är mörkrädd. Haha.
Vi satt oss vid matbordet, uppladdat med chips, godis och
en massa andra godsaker
och spelade lite sällskapsspel.
Timmen ut satt vi och mös, pratade och skrattade.
Dock startades tv:n så fort klockan var slagen då gustav kom
och verkligen, verkligen "behövde se fotboll". haha :D
Hoppas att vi kan ha det nersläckt ett tag till i år, trots att det
bara är en timme. Lite mindre el har väl aldrig gjort skada?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

yeees, då kan jag tända extra mycket lampor och ha dator tv cdspelare mm.. igång idag eftersom att du spar och då kan jag ju anväda din OCH antons el till mig sjäääälv! :D Tack sessan min<3

2010-03-27 @ 19:12:31
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback