SÅ misslyckad kväll igår!

När Nanna&Maria kommit och alla var färdig-fixade fick vi tokstressa
till bussen, vilket egentligen var ganska onödigt då vi kom för tidigt och 
fick stå och frysa som in i h*lvete tills bussen kom..
När vi åkt en bit på bussen kom vi på att vi glömt drickan,
så det var bara att hoppa av.

Nannas mamma kom och mötte upp oss med den vid en annan
hållplats för samma buss, där vi sedan stod och frös onormalt mkt i väntan.
Och inte nog med kylan, så höll jag på att kissa på mig, så jävla nära!
Så kommer bussen och efter halva bussresan ringer jag Tommy, som
'bjudit med mig', och hör vart vi ska av osv.
Då säger han att de är på väg därifrån för det är världens flopp-fest,
bara en massa -94or och nä, det var inge bra där helt enkelt.
Panik panik panik då nästa buss inte gick förens klockan 00.00
och klockan var just då någonting kring 15-10 i 11 ..

Som tur var, tusen tack till busskillen!, så fick vi sitta kvar på bussen
tillbaka till stan igen trotts att han skulle köra 'ej i trafik'. PUSS.
Hemma i stan igen och jag hade fortfarande inte kissat,
vilket resulterade i att jag var såhär || nära på att kissa på mig.
Måste ha sett ut som ett jävla mongo där jag gick och knep&böjde mig
för att inte låta dropparna sippra ut i kalasbyxan! hahaha.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahah!! jag kan bara tänka hur det har varit! :) Men man kan inte alltid ha lika kul som man har med mig ;) <3

2010-03-07 @ 20:14:07
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback