Tough nuggets. !!

Maja passar så jävla bra i sin piercing!
Kände att jag var tvungen att säga det igen.

Fikat var mysigt. Dock var det bara jag Maria & Nanna som fikade.
Nice liksom. Födelsedagsfika för Maja men hon fikade inte ens..  Haha!!



Var inställd på två avsnitt av Cougar town
men det visades bara ett..
Dock var det ett avsnitt av Christine efter,
det jämnade ut det hela ganska bra.

Nu ska jag borsta mina tänder,
använda min tandtråd jag fick av tandläkaren
och skölja med mitt flour som jag också fick.


Godnatt.



        Tänk att ha denhär väntandes i sängen.
           - INTE. HELT. FEL !!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack söt! Och nä, det skulle verkligen inte vara helt fel. Inte för att jag "får" skriva så. Men det är ju sant! haha

2010-03-11 @ 23:08:31
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback