Back at Kokko's again!

Kände att det kanske var dags för ett inlägg igen .. ;D
Har varit lite torrt här nu de senaste dagarna,
men jag har inte orkat/haft tid, satt ..!
Orkar heller inte berätta till punkt och pricka vad jag
faktiskt Har gjort, men jag tror helt uppriktigt
att ni faktiskt inte orkar läsa ens ^^'
Men sammanfattar;

Fredag; 'party' för Linnéa hos Philip
Lördag; spelkväll
Söndag; bio i U-a, Avatar 3D
Måndag; hjälpte syster med flytt. hos mamma. + Maria&nanna på kvällen/natten
Tisdag; En heldag med Linnéa <3
Onsdag; frukost (bulle&kaffe) framför Troja. Nu, back at Kokko's.






Japp japp japp japp!!
Ikväll ska jag umgås med Catrin&Gabriel.
Snart är det mat. Jag är hungrig.
Bella spelar PS2, det är jätte roligt att kolla på ^ ^'
.. Och nanna sminkar äckliga sminkningar.. USH
     
        http://nannamoruso.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback