Igår var en bra dag. Idag var en dålig dag.

Galet fint väder, balett, snygg-torsdag, 'barbent' och alla härliga vänner!



Nya skor hade jag också! De som jag hämtade härom dagen, förrigår?



Idag... Idag var faktiskt ingen dålig dag, när jag tänker efter.
Dåligt väder var det, aldrig kul.. Men annars så!
Fick tillbaka min historiauppsatts om Moder Teresa. Fick MVG! Awesome. Så jävla bra!
Sen hade jag typ inga lektioner heller.
Försov mig i morse och missade NKB,
historia hade vi i 15 minuter,
matten var inställd sen var det bara dansen kvar.
Och dans är ju alltid kul!

Men fan.. Vilket jävla informationsladdat inlägg.. Vad händer egentligen?!
Men aja, lika bra att fortsätta.


Maja var förbi idag och plockade på sig en jävla massa kläder
som jag valt att slänga sen igår då jag rensade heeela min garderob.
Två svarta sopsäckar blev det. Halleguttan. Hjärtat mådde dåligt.
Nanna ska även få kika igenom innan jag skänker bort allt.

Lax till middag, färsk potatis, morötter i ugn och citronsås.
Hade lite prestationsångest där ett tag över såsen,
men den BLEV fan bra! Härligt jobbat Matilda!

Iväg till Gabriel ikväll med chirre & dirre.
Hemma hos honom bjuds det på kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Maja

faaaaaaaaaaaaan va jag är blek

2010-05-24 @ 23:22:52
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback