Just like a wavin' flag.

Jag bor i en flyttlåda,
en flyttlåda bor i mig,
eller kanske var det min lägenhet som består av flyttlådor?
Kanske så det var..
.. Ja, så var det nog.

22 April skall vi vara utflyttade och utstädade.
Men vart tusan är det meningen att vi ska bo, jag och pappa?
Jadu, det är det ingen som vet.
Han har ju plats hos Katarina, men jag då?
Vet inte om jag klarar av att bo hos mamma..

Men fuck it, bara 2,5 månader sen bor jag.
Då bor jag i Norge med min käraste, älskade syster! + Sanna.

Bara 2 månader kvar nu sen är skolan över.
Bara 2 månader kvar att stå ut.
Bara 2 månader kvar av slit och skit.
Bara 2 månader nu till friheten står vid dörren och den eviga stressen inne
i mitt huvud är borta för evigt. För evigt skall den stressiga gymnasietiden hålla sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback