Allting i en enda röra

Allting är fail, bloggen dampar och ja..ni ser ju hur det ser ut här.. ^ ^
Tyvärr har jag inte tid just nu för att fixa till det, eftersom jag verkligen
borde sova för tillfället, och imorgon åker jag till Falun och blir där
ända tills på söndag :). Jag skall fira mor&moster som fyller 39,
och även träffa lite kompisar som jag har därborta :) Kul skare bli!
Förlåt iallafall för röran, tar tag i det så fort jag kommer hem! :*


(Grattis mamma 39 år, och ja tyvärr så blir du bara äldre, inte yngre ;)

Idag har jag iallafall träffat mormin en stund, sen varit med
Emelie Anna Elin och Linnea, som precis kommit hem från
utomlands
:). Jag och Emelie bakade lite kladdkaka, och
elin stod för cupcakes, jummy. Alla vi tjejer drog över till
Jacob och lånade hans tv vid 10 för att kika på Saw, Emelies
pappa hade tagit med sig kortet till tv som fixade alla kanaler,
så hon hade inte 5an ;) Sorry Jacob för våldgästningen ^ ^

         

Jag stannade kvar lite längre än alla andra
och sedan promenerade Emelie med mig ända
hem, och förde seda en mysig&lång konversations
med mig i lekparken. Tack för att du är en sådan
underbar vän och lyssnare sötis :)

Godnatt nu allesammans, och ha en underbar helg! För det ska jag ha :)
Ska försöka hålla er uppdaterade därborta, men vet inte om jag har
någon tillgång till dator, men förhoppningsvis så har jag det! Goos.

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha tilda, jag har varit i Umeå, nog för det att det är långt bort med det är fan inte utomlands ;)

2008-07-18 @ 11:37:55
Postat av: Linnéa

haha det här kommer jag ihåg :) GOHJÄRTA

2009-07-27 @ 19:46:39
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback