Mycket att göra, Stressa stressa!

HallåGodmorgon alla tomtenissar :)
Har ni sovit gott? 
Det har iallafall jag gjort, dock utan tält, men med den underbart sköna madrassen!

Igår kom iallafall Joar hem till mig och gjorde mig sällskap mitt i allt tråkigt, mikket snel gosse dedär! Kikade lite på The Ring och sissådär, sen kilade över till Tess en stund och träffade henne & Hammar :) Stackars Matilda är lite jättestressad inför lördagen! :(


Möjligtvis ingen som har ett sådant förkläde?


Men att ha mycket att göra är hon inte ensam om inte!
Har sjukt mycket att göra idag jag med faktiskt..tro det eller ej o.O
(min vecka som har varit så lugn, kanske just därför)
Först hade jag tänkt att;
* Ta en promenad hem till pappa och städa där som jag har lovat att göra.
Sen efter det skall jag;
* Fixa alkohol + groggvirke
* Få tag på pappa och få pengar av honom
* Få tag på Anna Elin & Angelica för att samla ihop alla pengarna till presenterna
* Åka ner på stan och fixa tyger, och sedan fixa en symaskin.
* Ge syster sina maskeradkläder
Jag måste alltå sy mitt förkläde som jag skall ha, eftersom jag inte hittar något...
Snälla snälla, är det någon som har ett liknande förkläde som på bilden,
hör av er, för jag skulle verkligen behöva ett (A)
Mitt som jag ska sy kommer nog bli ganska fail, satt än är det inte försent :*

För er som inte har en aning vad hela detta handlar om,
så är jag nämligen bjuden på maskeradfest :)
Och inte vilken maskeradfest som hellst, utan Johannes Dall & Matilda Hammar's :D

GRATTIS 18 :)

Och grejen är den att, jag skall klä ut mig till Pippi Långstrum,
 men jag har inget jäklarns förkläde....
Så efter cirka en veckas letande har jag gett upp, och ska sy ett istället ^ ^''

Men men, här har jag inte tid att sitta. Stressa stressa!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback