...

Ooooooh SHIT!! Jädrans potatis va mätt jag är..
Var precis (eller ungefär för en timme sedan^^)
och åt pizza med brudarna och boysen, Jummy!
Var inte direkt igår jag åt det senast må jag säga.
 
Blev en sen natt igår, eller ska jag kanske säga tidig?! ^^
Somnade vid klockan 6 ungefär, är inte riktigt säker,
och vaknade sedan klockan 11 och var trööööött.
Andra natten i rad som jag sover tokdåligt. :(

Är med Bettan och Mathilda för tillfället i alla fall,
pojkarna åkte hem för inte allt för länge sedan.
Är vell snart dags att röra sig hem för min del också,
ska ner på stan och fika med pappa idag,
så kanske måste byta från mjukbyxer och försöka
fräsha upp mig åtminstonde lite granna ^^.

Ha en underbar bakisdag (för er som festade igår)
Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: angelica

jag är fortfarande bakis hahaha:D

2008-11-02 @ 18:30:04
URL: http://fetpandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback