Hatar regn

..iallafall om man skall ut i det!!


(dagens outfit; 
                           * Vitt linne & rutig midjekjol från Gina tricot 
                           * Vitt smalt skärp från Glitter
                           * Hängslen från HM
                           * Vit t-shirt med tryck från Lindex 
                           * Halsbandet är hemmagjort, är egentligen ett örhänge )


Trött morgon och jag känner mig ruggigt spårad, därav klädvalet på bilden över! :D
Kännde verkligen att jag ville ha någonting annorlunda, och annorlunda blev det.

Regnar här i Uppsala nu iallafall och det förstörde min dag ganska rejält,
nu måste jag ju ta bussen istället för att cykla..

Jaja, är nog bäst att bärja dra sig mot bussfan,
för här kan man ju inte sitta hela dagen, tyvärr!
Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: Matilda

ruskigt fin du är flicka ! saknar dig <3

2008-10-18 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback