GRATTIS MATHILDA PÖLLÄ 19ÅR



"You are my sunshine, my only sunshine.
You make me happy when skies are gray.
You'll never know dear, how much I love you.
Please don't take my sunshine away."


09.00 ringde väckarklockan i morse (texten ovan är klockans alarmsignal)
och det var dags för att gå upp och göra sig i ordning.
När klockan slog 09.55 gick jag ut, låste dörren och vände klacken mot
Vasaskolan. Möte med biträdande rektor för estetiska var inbokat.

Vet inte om jag har berättat det här tidigare, men jag har funderat en mycket
lång tid på att byta linje från Design till Dans. Inte så att jag vantrivs på Design,
men jag känner att Dans skulle vara mycket bättre för mig i dagsläget.
(Trots att jag vill och ska jobba med inredning i senare dagar.)
Hur som hellst så skickade jag iväg ett mail för några veckor sedan och nu
hade Mari (som hon heter) svarat och gett mig hennes nummer. Jag ringde
självklart upp och ja, nu påbörjar vi slutet av stycket ovanför.

Efter mötet, som för den delen gick; faktiskt ganska bra, kilade jag hem och
städade lite, tog det lugnt och lite mer lugnt innan jag cyklade iväg till
Mathilda och hennes födelsedagsfika. :) Bett, Anna, Malin, Linnéa och Jenny
var glatt på plats och fikat var helt underbart gott, speciellt tårtan (y).








Kommentarer
Postat av: Linnéa

Glattis :)

2009-08-13 @ 12:52:22
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback