aktivist javisst



Aaaaah, min hy är verkligen messt up just nu, du ser ju bara på bilden.
Massa prickar här och var, lite sår och ja..fy.(det på kind&kindben är leverfläckar)

Sen vet jag inte om jag har sagt det, men jag gick ner 3 kilo under lovet. :D
Men hur som hellst så har jag gått upp dem nu igen sedan jag började
skolan. Blir jämt rund&go när jag går skolan, blir så gottesugen hela tiden. ^ ^
Sen älskar jag min nya jacka som jag fick i julklapp av mamma (:


Sådär fruktansvärt smal är jag dock inte (synd), blev så i paint.



Där har du orginalet, som du ser,
inte så fruktansvärt smal som på
bilden ovan. ^ ^ haha. Men hey,
visst var jackan fin då? :)
Mor kan
hon. Dock var det jag som valde
ut den i affären, men i alla fall. ha

Sen har jag köpt en annan jacka också, en lite
mer trashig jacka. Eller nää, inte trashig, den
är mer sunkig och typ as-slapp. Men jag gillar't.
Fast den får ni inte se idag, en annan gång :)

Någonting som du där emot skulle
kunna få se, är mitt snittsiga lilla
egna hemmagjorda hårband. :D

Vart nämligen lite inspirerad av den
nya modeflugan att ha ett tunt band
mitt i pannan. Men som det nu är så
passar jag verkligen inte i det så tog
ett tjockare sidenband och satt det
högre upp istället, precis vid hår-roten. Sen tog jag en
nästan hel brosh och pimpade det lite för att det inte
skulle se så rackarns stelt och tråkigt ut. Smart va? :)
Ni ser det även på bilden högst upp i inlägget.

Det här blev nog mitt mest osammanhängande, knasigaste och egentligen
onödigaste
inlägg hittils. Men ett sådant måste ju komma ibland också, visst?
Och just bara för att göra det lite extra knas, så lägger jag in en bild på mig där
jag kan få skryta lite, att såhär kan jag göra!! :D Woawoawoa, kan duu? Tjohoo



Btw, älskar RENT musiken.
Alla låtar är makalöst bra.
Filmen också för den delen.
Se den, det är ett måste! (:


Kommentarer
Postat av: nadja

jaa s´å kan jag faktsikt göra ;)

2009-01-15 @ 22:35:54
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback