Hopplöst fall !



Då var det dags att försöka laga i ordning någon form av mat igen då!
Låter på mig som att det är det jobbigaste, tråkigaste och mest hemska
som någonsin går att göra, men det tycka jag icke! Inte egentligen..
Men när kylskåpet gapar lika tomt som plånboken (där det är väldigt tomt
för tillfället)
då är det inte roligt, inte roligt alls. Måste ju ha någonting att
jobba med, grönsaker, bönor, groddar, ostar och en jävla massa annat.



Exakt så tomt är det i vårat kylskåp just nu!
Och för dem som inte vet, så har min pappa varit borta i ungefär
2 veckor nu allt som allt, därför det ser ut som det gör.
Igår när jag ringde farmor fick jag veta att han är i Oslo, OSLO!!
Gubb-fan åker iväg, det bryr jag mig inte ett dugg om, men när
han åker utanför landet utan att tala om för mig, då jävlar !
Tydligen så har han varit där och hoppat fallskär, hopplös kille.

Ikväll hade jag i alla fall tänkt dra mig ner mot staden och gå på det som
kallas 'sommarkväll' här i Gävle för första gången denna sommar!
Sällskap får jag av Mathilda , Elisabeth och min egna syster Anna.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men bärsen där längst ner då gumman? :)

2009-07-22 @ 22:35:44
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback