Måndagar borde vara slutet på veckan.


Idag var det dags för att
färga håret
, utväxten började
bli otäckt synlig igen..!

Färg, röd/brun, typ.        
                                                                                                     Detta är inte
                                                                                                     resultatet tyvärr,
                                                                                                     men bilden är
                                                                                                     tagen direkt efter
                                                                                                     färgningen.
                                                                                                     Vilket iofs gör detta
                                                                                                     till resultatet, 
                                                                                                     men irl är det mycket,
                                                                                                     mycket rödare!
Tyckte bara att bilden var fin! :)

Efteråt blev det chees crunches (eller vad dem nu heter), kex,
ostar, glögg och en mysig film på tvn. Kikade på Madagaskar 2.
Jävligt bra film om du frågar mig ;) Älskar tecknade filmer.



Väl hemma hos pappa igen hann jag knappt med att börja plugga
innan Gabriel tjatade med mig på en promenix till Konsum affären.
"Svårt att säga nej", jag som verkligen älskar att plugga ;)
Får jobba på extra bra imorgon istället, mycket! att göra just nu.



Nu måste jag börja läsa, har 200 sidor att fixa ut på en natt..






     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback