Waowaowao, mycket text!

Här har det inte hänt mycket nejnej jag vet!
Inte haft tid med detta helt enkelt.

Lägret gick iaf bra, förutom att 3 stycken puckade fjortisar
hade hårsprayskrig på rummet klockan 20 över 5 på morgonen
så att larmet gick (går inte att föreställa sig hur högt det tjuter)
att alla var tvungna att 'utrymma' och gå till kyrkan..
Hur jävla puckad får man vara?! Vi hade fått tydliga instruktioner
om att larmet var känsligt för hårspray.. !
Inte nog med att det faktiskt var andra gången larmet gick..

Workshopen på lördagen gick bra.
Hade dock feber så det blev lite jobbigt mot slutet.
PS. En av 'tränarna' var sjuukt söt/snygg !!
Träningen igår var också jättekul och gick bara bra.

Idag i skolan kom jag och nästan hela resten av min klass fram till att vi ska
medverka i koreografitävlingen som kommer äga rum på Gävle Teater i början
av decemer månad. Påbörjade koreografin idag, den kommer nog bli ganska bra :)


Gotland-resan i 9an. Saknar allt därifrån, allt! Det var så fruktansvärt underbart.


OCH! Jag har onödigt mycket att göra just nu, allmänt & skolan..

Yogaläxa - göra en uppvärming (jobbar i grupp)
Renskriva en annan uppvärmning
Träna osv. inför koreografitävlingen
Träna inför SM! + hinna göra en koreografi tills dess
Hinna vara med och träna inför Revyn
Stort historia arbete som jag måste få minst VG på
Läsa ut en hel bok tills nästa tisdag, den är dåålig!
Engelskaredovisning, skriver om Gotland/Visby
Matteprov om 3 veckor, måste få VG, minst!
Analys från föreställningen Diary
Träna upp fötterna så att vi kan nå vårat mål inom baletten, tåskor
Träna m. bella + alla andra inför hennes PA
Träna ryggen så att jag kan få mindre ont någon gång..
+ en massa annat som typ.. Ha ett liv? Köpa julklappar? Äta? osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback