Suddenly i see.. (8)


( Jonas Lööööv på våran 3h långa bildlektion, jäla go kille dédär. )

Fy - fan - vad - jag - älskar - balett ! !
Vill inte direkt påstå att jag är skitduktig på det, för det är jag inte.
Men det är så jäkla kul och jag vill bara lära mig mer, mer, mer.
Ska faktiskt gå och se på en balett föreställning m. klassen blev
det bestämt idag. Dock vet vi inte om det blir Nötknäpparen,
Svansjön eller Romeo & Julia. Jag vill se alla tre så mig kvittar det.
Jazzen är inte heller så tråkig den, me gilla koregrafin vi håller
på med nu! I det stora hela, jag älskar att dansa.. ! :)

Tror även att det kan gå ganska bra på den kommande tävlingen.

Snart är Lukas framme i Gävle i alla fall, ska möta upp'an på stationen.
Sen blir det vell att ta en fika med några kompisar, kan jag tro :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söthjärta! Jag saknar dig med ska du veta!

Får se när jag kommer hem :/

2009-09-11 @ 01:59:04
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman! de börjar kännas att Linnea inte är hemma eftersom de inte är nå fnittriga tjejer i köket. Kram Carola

2009-09-11 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback