Snacka om seg dag, men bekväm.

Dock känner jag mig en aning rastlös, fast ändå inte..
Hm. :/   Konstig kombination!

Vakna
Chilla
Stan/Ackes
Chilla
Kika film, lejonkungen 1 2 & 3,
fast somnade under 3e ;D
Chillat
Lagat mat
Tittat melodifestivalen
och nu chillar jag! ;D

Funderar på att gå till time och köpa godis,
men vet inte om jag orkar. Haha! ^ ^'

Och. Jag har för första gången på.. Ja jag vet inte hur många år,
skällt på min lillebror!  Han förtjänade det, men fy fan va elak
jag känner mig, hemsk! Vill gå in till honom och säga förlåt,
krama om honom och klappa på huvudet, men jag får inte får inte får inte!
Fan vilken jävla hönsmamma jag kommer bli när jag bli äldre x')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback