awesome who knows awesome!



Tydligen, så heter jag MUSEL nu för tiden. Det var ju en förändring.
Vet dock inte om jag gillar den förändringen. Trivs med mitt Mosell!

Well, on the pic u have my awesome dancecrew who knows awesome!
Eller någonting sånt.. De är iallafall bäst. Skönt, skrattsamt gäng.
Skrattsamt? Är det ens ett ord? Jaja, nu är'e det iaf.

Jobb, svett och slit inne sista dagen nu (för denna vecka) och sedan
går kajutan, efter dusch och uppfräschning, mot sälgsjön.
SÄLGSJÖN? VA FAAN?! Vad gör man där liksom?
Jodu, där firar man Kim Englund som fyllde 20 år igår. Grattis då!

Efter att ha umgåtts med 25001 tjejer och 3 killar (typ) drar
jag med mig Kim Iiskola & Matilda Lindgren på Slicken för att..
SKAKA ROOMPAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback