Det blir en tuff uppgörelse.



Sa ju det!     Strålande vacker var ordet.  Nelly  Bella  Britta.

Alla var galet vackra på balen igår, satans vad jag längtar.
Antar att jag till och med är en aning övertaggad, då jag
suttit och kikat på balklänningar både igår kväll och idag.. ^^

Skulle ha åkt till Paulina för att fira henne idag.
Men kändes för besvärligt med pengar, hade ingen dricka,
inga rosa kläder, ingenting!
Förlåt Pauie, men firar på Torsdag!
Istället ska jag hem till BellaG då hon fyller 20 imorgon.

Jag är bäst på att dubbelboka saker och ting!

Kommentarer
Postat av: nadja

balen är verkligen ett minne för livet! hade ju min i fredags, super kul va de :)

2010-05-29 @ 21:00:15
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback