Det luktar grillat och.. någon lukt.

¤%&=#¤... Jag skriver Jämt in fel mailadress när jag ska logga här..!
Men det orkar jag inte lägga mer energi på just nu, nejnej.


Sitter för tillfället i solen,
KAN NI TÄNKA ER!
Eller ja.. förmodligen är det ju
sol där du också är
, om du
inte är i ett bäcksvart rum utan
fönster dvs, men då är det ju ändå
sol ute,
eller?
    - Men åter till sak.
Så galet sjukt jävla skönt att solen
fortfarande står högt (ganska) klockan
10 över 7 på kvällen.
En sak av mycket som verkligen får mig att må bra!
En sak av många som jag verkligen älskar med sommaren!



Sitter dock och pluggar,
men det faktumet kan vi stunta i just nu.


Kommentarer
Postat av: britten

det är tur att du är snygg i alla fall

2010-05-17 @ 22:07:04
URL: http://britis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback