dédié à vous, Agnès

Översättning: tillägnad dig, Agnes

Jag ska lätt börja skriva alla mina rubriker på franska, LÄTT,
bara för att jag älskar allt som har med Frankrike att göra
och önskar mer än någonting annat att jag kunde språket.
(Vet egentligen inte så mkt om Frankrike, har bara fått för mig att jag älskar landet..)
Men en sak kan jag lova iallafall,
 * Någon trevlig dag i mitt liv ska jag sitta vid ett litet runt bord i 'smidesjärn', på en 
    matchande stol, med ett glas rött i vänstra handen, en baguette på bordet,
    cigarett i högra handen, svartvit-randig tröja på överkroppen, svarta chinos och
    med en svart basker placerad på huvudet och må bättre än jag någonsin gjort!

Fy, vill åka nu! NU.

Glömde dock bort vad det var jag skulle skriva egentligen, men ja,
jag ska iallafall bli bättre på att uppdatera nu, har ju lovat (Agnes).



            - Tack å hej, (inte) leverpastej.



Kommentarer
Postat av: GladAgnes

Hej! kul att få ett inlägg tillägnat till sig!:) som handlar om det bästa landet i hela världen också:)

Kramkramkram

2010-11-25 @ 18:04:17
Postat av: Maja

Hahah, Du kan komma vart du vill you know

2010-11-27 @ 20:29:51
URL: http://zyrk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback