Oh god damn, That takes me back.



ÅÅåååh, jag blir typ 13 år igen och börjar gråta när jag hör sånhär musik..!!
Osäker lite flicka, trodde hon var ball, rökte och drack så att mamma blev helt
tokig i huvudet, liten flicka ville vara som storasyster, osäker liten flicka,
fel vänner, vänner hon längre inte känner, lika bra lika bäst, bästa vänner
är de jag umgås med mest, nu, idag, igår, imorgon, 13 år gammal liten vild
liten loppa, stackars mamma, DÅLIGT SAMVETE!! förlåt mamma, ush jag
var verkligen heemsk, dåligt mådde jag, deppig liten flicka, men nu mår jag bra.
.. Och Det är ju bra!!

Musik lik denna låt lyssnar jag heller inte på längre, lika bra lika bäst det. Flashback.

Kommentarer
Postat av: Maja

Finns här för dig fortfarande you know! <3

2010-11-22 @ 16:08:46
URL: http://zyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback