pommes i ugnen

Ja jag vet, det är som du säger Nanna,
jag SUGER på att blogga. SÄMST är jag!

Men är det så konstigt då egentligen, att det inte händer så mycket här.
Har ju en telefon jag kan surfa runt på whenever, wherever!
Då plockar jag väl inte fram datan för att titta till facebook lite granna,
en allt för stor kraftansträngning för en sån som mig..
Visserligen kan man blogga genom telefonen,
men det KOSTAR PENGAR!!

Aja, ska väl försöka ta upp det här igen,
är ganska skönt att skriva av sig faktiskt.
Grattis Nanna, nu jävlar!



- Är törstig på apelsinjuice..

Kommentarer
Postat av: NANNA AMORUSO KOKKO

dutti matilda.

2011-03-02 @ 23:08:38
URL: http://nannamoruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback